WIĘŹ

 

“Cyfrowy obrzęk mózgu”

 

Opis prelegenta

Bartosz Dembiński, scharakteryzuje WIEŹ z odbiorcą oraz opowie o naturalności, prawdzie w komunikacji marketingowej i PR.  

Od czasów „Hej hej, tu NBA” Pan Bartosz pozostaje jej wielkim fanem, gra w kosza od małego, jak twierdzi, tylko amatorsko. Liga zafascynowała go otoczką marketingową, biznesową i CSR-ową. Sam przyznaje, że to już jego pasja. 

 

Pan Bartosz zaczynał licealnym stażem w tarnowskim Radiu Maks, następnie trafił do agencji eventowej jako Project Manager. Może pochwalić się również stażem w redakcji Newsweeka. Na naszej Alma Mater również zasłynął, był red. nacz. BIS-u oraz rzecznikiem prasowym. Po tym stał się copywriterem. Teraz jako właściciel swojej firmy – pracuje dla firm meblowych, finansowych, produkcyjnych. 

Posiada również doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, ma na swoim koncie ciekawych klientów, takich jak: ZUS czy Straż Graniczna. W przerwach od spraw biznesowych trenował nietypowe rzeczy (kettle, kick-boxing). Nie obyło się bez prac dorywczych, które z pewnością mają swój wielki udział w kształtowaniu jego osobowości i kariery zawodowe. Nasz mówca ma na koncie wakacyjną pracę w fabryce butelek na żurek, długi, licealny staż w tarnowskim Radiu Maks, pracę na budowie w Madrycie oraz na rozbiórkach w Toronto. 

Posiada wiele ciekawych zainteresowań. Układa figurki LEGO, ma ich ponad 200 sztuk, posiada również te z serii Technic. Poza tym kocha koszykówkę i jest wielkim fanem NBA. Fascynuje go otoczka marketingowa, biznesowa i CSR-owa całej ligi. To właśnie dzięki niej, te tematy stały się jego pasją. Zdradza nam, że całkiem sporo ubrań jest związanych właśnie z liga, podkoszulki w szczególności.  

Trzeba przyznać, że Pan Bartosz to człowiek, który odnajdzie się w każdej dziedzinie. Świadczy o tym fakt, iż był nawet wokalistą w zespole muzycznym – Czuband, i to dobrych parę lat.