Wiedza

W pierwszym bloku tematycznym nasi prelegenci skupią się na przeróżnych dziedzinach nauki. Wiedza jest głęboko zakorzeniona w murach naszej Uczelni, głównym celem jej pozyskiwania jest, aby studenci zdobyli ogrom doświadczenia, które jest niezbędne w dalszej drodze zawodowej. Prelegenci z tej dziedziny skupią się na przybliżeniu prawdziwej nauki oraz jej popularyzacji. Pierwszym tematem, który zostanie poruszony będzie „pseudonauka, fakenewsy, czyli jak się tworzy obecną naukę.” Już niedługo zdradzimy Wam, jakie prelekcje przygotują dla Was nasi kolejni mówcy.

Paweł Jemioło

“O słowach na literę eM”

Łukasz Wilczyński

“Przyszłość należy do marzycieli”

Tomasz Rożek

“Jak mówić o nauce i naukowcach”

Pasja

Piórko symbolizujące pasję, określa nasze marzenia i ambicje. Możemy osiągnąć tyle, ile chcemy, wystarczy tylko chcieć i wznieść się najwyżej jak potrafimy. Motyw głowy TEDxAGHUniversity to abstrakcja, nawiązanie do sztuki, poza szablonowego myślenia. W jego elementach można znaleźć wiele „warstw” pod okiem, które symbolizują różne spojrzenia na jakiś temat oraz fakt, że nie wszystko jest czarno-białe i może posiadać różne interpretacje. W tym bloku tematycznym, skupimy się między innymi na dźwiękach, których nie słyszymy oraz na wielu innymi dziedzinach, które ujawnimy Wam już wkrótce.

Tomasz Dziedzic

“Dźwięk, którego nie słyszysz”

Michał Skubida

“Pasja – czy warto i dlaczego?”

Pan Tu Nie Stał

“Który dur burzy mur?”

Krzysztof Maj

“The Game Changer”

Więź

Serce symbolizuje ostatni blok tematyczny, którym jest więź. Społeczność Akademii Górniczo-Hutniczej tworzy jedność, która pokazuje, że zgrana grupa ludzi potrafi przenosić góry. Nasi prelegenci przybliżą tematy związane z relacją między człowiekiem a drugą osobą, ale również bliskim nam istotom – zwierzętom. Jedna z prelekcji będzie dotyczyć naszych najlepszych przyjaciół, psów, jak ich posiadanie wpływa na naszą odpowiedzialność. Ponadto usłyszymy o relacji z Ziemią oraz czego jej potrzeba. Poznamy, jak wygląda naturalność, prawda i szczerość w komunikacji marketingowej i PR oraz, jak nawiązywać kontakt z odbiorcami. To jednak nie wszystko. Już niedługo powiemy Wam nieco więcej.

Bartosz Dembiński

“Cyfrowy obrzęk mózgu”

Michał Dąbrowski

“Luksusowa relacja z psem…na kredyt”

Sylwia Majcher

“Czy zwierzęta używają pampersów i gotują w mikrofalówce?”

Agnieszka Pałka

“Historia jednej szczoteczki do zębów”